Burgerklacht Waalre

Ik heb een bewoner voor het indienen van een melding/klacht verwezen naar dit formulier, maar ik schaam mij hiervoor.
Dit is niet functioneel en niet van deze tijd.

Een paar punten van kritiek, naast het feit dat er in geval van acute overlast geen contact-mogelijkheid wordt aangeboden met de buurtbrigadiers of BOA’s.

  • Bij kies onderwerp is de keuze voor “anders” niet mogelijk.
  • Bij kies woonplaats is alleen Waalre mogelijk. Laat die keuze dan weg, of neem de buurgemeenten hierbij op. Voor bewoners zijn grenzen niet zo belangrijk.
  • Kies een straat werkt niet altijd, er komen soms geen straatnamen tevoorschijn, noch kun je dan een straatnaam zelf invullen. Het kan ook gaan om een gebouw, locatie, gebied of buurt.
  • Fax als communicatiekanaal zou vervangen dienen te worden door een Twitteradres dat wordt gemonitord door gemeente en politie.

Algemeen: anticipeer op de bewoner die op deze pagina terecht komt vanwege een probleem, frustratie of conflict.
Advies is om een FAQ toe te voegen met oplossingen en antwoorden op veel gestelde vragen.

Geef ook openheid van zaken door een grafiek te tonen van welke problemen er gemeld worden en hoe snel ze worfen opgelost bijvoorbeeld.

Dit bericht is als melding ingevoerd in het systeem.

Comments are closed.